Utkast: Mar. 29, 2013


Latmasken har bitit mig!....

......men kommer fixa en recension inom en inte alltför avlägsen framtid!
Kommer då göra en om antingen Terraria, Mount & Blade, Demoversionen på Project Zomboid.
Kan komma att bli något annat spel, men det e dessa titlar som är "aktivast" för mig just nu!

kAPo out!

Motivationssvacka!

Därför jag inte postat på ett tag....... nästa recension kan komma att dröja ytterligare!

MvH kAPo

Terraria!

...släpps på Steam idag! Can't wait!!!

Nästa recension!



Upptäckte nyligen ett spel vid namn Terraria, vilket inte kommit ut ännu. Utvecklaren beskriver spelet såhär:

"Grab your tools and go! You can do many things in Terraria: make weapons and fight off a variety of enemies in numerous biomes, dig deep underground to find accessories, money, and other useful things, gather wood, stone, ores, and other resources to create everything you need to make the world your own and defend it. Build a house, a fort, even a castle, and people will move in to live there and perhaps even sell you different wares to assist you on your journey. But beware, there are even more challenges awaiting you... Are you up to the task?"

Vissa youtubekommentatorer har fått tillgång till alfaversionen, som har utvecklats sedan januari i år.
Finns en del "Lets plays" på youtube, då utvecklarna gett ut ett litet antal alfaversioner av spelet till utvalda "youtubekändisar" och själv så följer jag PaperbatVG's som kan hittas här

Spelet tillåter multiplayer, och är lite som en mix av Minecraft och Zelda, komplett med dungeon crawling!

Som sagt, väntar nu på att det släpps, och ska då spela det en hel del och sedan recensera det, så recensionen kan dröja!


kAPo out!

Ingen recension denna vecka!.....

.....då jag har brist på spel som INTE tillhör strategigenren tar jag "ledigt" denna vecka, men återkommer nästa lördag som vanligt.



/////kAPo

Z: Steel Soldiers!

Z: Steel Soldiers

Steel Soldiers är uppföljaren till the Bitmap Brothers titel "Z" som kom ut 1996. Steel Soldiers släpptes 15 juni 2001.

Jämfört med sin föregångare har kampanjen nu en storyline, även om uppdragen i den till större delen består av "döda alla blåa!, escortera enhet A till plats B, eller en kombination av de två. Dessa uppdrag kan ta allt ifrån 20 minuter till upp emot en timme beroende på kartans storlek och hur fort du kan pumpa ut en stor här med robotar som kan stampa allt motstånd på kartan. Storyn förs vidare via dialog under uppdragen, och de serietidningsliknande mellansekvenserna.

I kampanjen följer vi Kapten Zod, som blivit degraderad från Kommendör som han var i det fösta spelet, hans hantlangare Brad och Clarke, och nykomlingen Lassar, Zods assistent. Genom kampanjen följer vi det glada gänget i deras jakt på "projekt Omega", som hotar det stundande fredsavtalet mellan TransGlobal Empires(blåa) och MegaCom Corporation(röda).

Gameplayen har ändrats en del från det första Z, men territorier finns fortfarande med, men fabriker och byggnader byggs numera av konstruktionsrobotar, och det finns även en resursmätare, då Steel Soldiers även använder sig av ett resursystem. En smidig sak är att du har en grön och en röd stapel som representerar din inkomst respektive utgifter, så du enkelt kan ha koll på hur du ligger till på resursfronten.

Som i Command & Conquerserien så har du en maxkapacitet för resurser som du kan öka på genom att bygga silos, som tillåter ytterligare resurser att lagras, du behöver dock inga "resursinsamlare" då dett sköts automatiskt. Ju flera områden = mer resursinkomst. Territorierna har också olika värden, så de är värda mer eller mindre resurser beroende på vilken siffra som finns på flaggan. Detta kan ökas på genom att bygga refinerys inom områdena för att öka deras resursproduktion en smula.

Vissa ändringar i enhetsutbudet har också gjorts, då du numera har tillgång till luft- och sjöenheter, vilket i samband med att Steel Soldiers är i 3D ger nya taktiska möjligheter.
Vi får även stifta bekantskapen med lite nya markenheter, som konstruktionsroboten, spionen och mortartanken. Psychos har tagit över Grunts jobb som kanonmat, och förutom grunts så finns alla robotar från Z med. I sjöenhetskategorin hittar vi allt från snabba små Gunboats till Destroyers, medans i flygenhetskategorin finner vi allt från Attackhelikoptrar till Stealth Bombers!


"GET TO DA CHOPPA!"

Markfordonen har även de fått en upprustning, Light tanks har numera dubbla maskingevär, medans Kranen från det första spelet lyser ed sin frånvaro, då konstruktionsroboten fyller dennas funktion. Bland klassikerna hittar vi Jeepen, som numera ser ut som en humvee, APCn och Heavy tanken.

Bland nykomlingarna hittar vi Mortartanken, den mobila artilleripjäsen, den Mobila radar Jammern och Shockwavetanken. Alla fordon (förutom APCn), är i farozonen att bli förarlösa om det finns Sniperrobotar i närheten, då det i första spelet kunde utföras av Psychos och Jeeps m.fl.

Jag nämnde basbyggande tidigare, vilket stämmer bra. Du börjar oftast uppdragen med ditt fort och en eller flera konstruktionsrobotar.
Fortet kan numera endast producera konstruktionsrobotar, och är ensam om den möjligheten.
Du kan använda dessa robotar till att uppföra allt från Fordons och robotfabriker, till lufthangarer och lagerbyggnader.


"En bild utan explosioner och eldlossning? Meh, säkert photoshoppad!"

Du har även tillgång till en rad defensiva byggnader, allt från bunkrar där dina robotar kan ta skydd från fientlig eldgivning, till luftvärnstorn och pansarvärnstorn.

Du kan endast konstruera byggnader och försvarsverk på områden du äger, och utvecklarna har vart nogranna med att göra marken lagom ojämn så att du inte kan slänga upp 5 robotfabriker i ett och samma territorium!

Ifall du skulle tröttna på kampanjen så finns möjligheten att spela skirmish mot datorn. AIn är faktist inte för dålig för ett så gammalt spel, då den kommer att skicka enstaka robotar mot dina obevakade områden.
AIn på ens egna enheter lämnar dock en el att önska, då ifall en grupp på tre robotar vaktar ett område, och en fientlig enhet börjar skjuta på en av dina, så händer det att de två andra robotarna bara står och tittar på medans deras kamrat blir ihjälskjuten, vilket kräver en liten del micromanagment för att inte förlora enheter i onödan.

Betyg

Grafik

6/10

Jag är inte överdrivet imponerad av Steel Soldiers övergång från 2d till 3d. Föregångaren kändes mera detaljrik, och miljöerna ser för det mesta kala ut, med några vrak här och var. Även om animationerna av enheter ser smidigt ut, så är jag tyvärr tvungen att sätta ett lågt betyg. Terrängens utformning är dock relativt välgjord vilket höjer poängen en aning.

Musik
5/10

Inget speciellt här. Inte bra, inte dålig

Ljud
5/10

Samma som med musiken

Gameplay
4/10

Basbyggandet kunde ha gjorts bättre, då föregångaren var mycket roligare både i multiplayer och i singleplayer. Steel Soldiers kunde ha blivit så mycket bättre. Varje kampanjuppdrag är till 99% dig byggandes en stor nog trupp för att steamrolla allt motstånd på kartan. Resurshanteringen är iallafall smidigt utförd.

UI
6/10

Du har en minimap, en enhetsinforuta och en kombinerad händelselogg/resursstatusruta.
Helt klart godkänt.

Totalbetyg
5,2/10


Stel Soldiers är inte världens snyggaste, har inte bäst musik, eller de bästa ljudeffekterna, men ni RTSälskare lär få ut ett par timmar ur det, vare sig det gäller kampanjen eller multiplayern.

Singleplayerdemo finns att hämta hem här!



Beklagar den sena releasen på den här recensionen, men har haft fullt upp över påskhelgen!

Nästa recension kan dröja en smula då jag tänker byta genre (upptäckte att jag bara recenserat strategispel so far).

Til next we meet!


kAPo out!

Recension uppskjuten!

Mycket att göra nu runt påsk, så måste tyvärr skjuta upp min recension till SENAST Måndag.


/////kAPo out!

Deadline!

Nästa recension skall vara uppe innan 0:00 Lördag natt!
That i promise!

//kAPo

Majesty - The Fantasy Kingdom sim (Eller MMO Tychoon som jag gillar att kalla det!)


Majesty utvecklades av Cyberlore Studios, och
publicerades av Microprose i mars 2000. Det
betyder att det kom nästan samtidigt som Tzar:
Burden of the crown, vilket jag recenserade
förut, och har i och med detta något att
jämföra med.

Om spelet

Majesty följer ingen direkt "röd tråd", då
singleplayern är uppdelat i 19 olika scenarios
som man kommer åt via kampanjkartan.
Större delen av dessa uppdrag är tillgängliga
direkt från början, medans andra har krav på
uppdrag som måste klaras av innan de blir
tillgängliga.

Alla uppdrag har även en av tre
svårighetsgrader, Beginner, Advanced och
Expert. Dock tycker jag personligen att vissa
Beginneruppdrag har svårighetsgraden hos
Advanced eller till och med Expertuppdrag, Och
några Advanceduppdrag är i klass med
Beginneruppdrag. Men spelet kom ut 2000 så ska
inte förvänta mig för mycket. Ett uppdrag tar
dryga halvtimmen att avsluta.

Gameplay

När du väl valt ett uppdrag så får du en kort
briefing om vad som skall utföras för att
segra. Vissa uppdrag har även en
tidsbegränsning. Du börjar alltid med ett
palats, vilket är din huvudbyggnad, där dina
skattmasar och byggare huserar. Det är även
via palatset du bygger byggnader, vilket är
lite klumpigt enligt mig, då det inte går att
"köa" byggnader.



Via palatset bygger du sedan gillen, via vilka
du hyr in olika hjältesorter, som krigare från
krigargillet och trollkarlar från
trollkarlagillet. Du har ingen direkt kontroll
över dessa, du kan dock "övertala" dem att
göra din vilja genom att placera
"belöningsfanor", som finns i 2 varianter:
Utforska och Anfalls. Du väljer sedan mängden
guld varje fana är värd, ju mer guld = desto
mer hjältar som blir intresserade.

Hjältarna har även olika personligheter
beroende på vilket gille de kommer från.
Ranger till exempel föredrar att utforska
kartan, medans Paladins självmant kommer att
angripa starkare monster.
För att assistera dina hjältar (och fylla på
ditt guldförråd) kan du konstruera marknader,
smedjor och bibliotek där hjältarna kan
införskaffa drycker, nya rustningar och vapen.
Guldet de spenderar hämtar dina skattmasar
sedan från sagda byggnader, medans hjältarna
forsätter med vad dom än höll på med.

Hjältarna får erfarenhet ju längre de är med,
och blir i och med detta starkare ju längre de
överlever. De har egna inventorys och även
stats som styrka, intellekt och så vidare.
Du har även tillgång till en hel drös
trollformler som visas på botten av skärmen,
med de som inte är tillgängliga är gråa. Du
"låser upp" dess trollformler genom att
konstruera rätt byggnader och uppgradera dem.
Trollkarlsgillet ger till exempel tillgång
till bland annat Stoneskin, Lightning och
Osynlighet, medans ett Temple of Agrelia ger
tillgång till healingbaserade trollformler.

När du sedan tröttnat på de vanliga
singleplayernivåerna så kan du via "Freeform Quests"
antingen skapa ett eget quest, eller låta datorn slumpa fram en åt dig.
Detta tycker jag ökar omspelningsvärdet rejält!


Så här ser skärmen där man skapar eget uppdrag ut!


Gameplayklipp

Betyg

Grafiskt
4/10

Om man jämför med Tzar som kom ut nästan samtidigt så är Majesty INTE snyggt, men om man ser förbi det fula yttret, så kan man få en trevlig överaskning då grafiken inte är allt. En annan sak som drar ner betyget är det faktum att det inte dår att ändra upplösning.

Ljud
6/10


"Rådgivaren" man har låter som Sean Connery vilket e nog för att ge ljudet en hög poäng :)
Dock drar hjältarnas "dödsrepliker" ner betyget då de säger samma sak varje gång de dör, det vill säga att alla Paladins säger samma sak när de dör, alla rangers likaså och så vidare.....

Musiken
6/10


Kvaliten på musiken är bättre än den i Tzar då den inte "gnisslar till" ibland, och jag finner inte musiken repetiv eller irriterande.

Gameplay
7/10


Att hjältarna ibland kan verka självmordsbenägna är väl inget stort problem ;), men att man inte kan "spara" gamespeed inställningarna är rätt segt då man måste höja farten varje gång man startar ett nytt uppdrag.

Att man måste välja palatset varje gång man vill konstuera nya byggnader är lite segt, men man har vid minimapen en snabbknapp för att göra just detta, vilket minskar smärtan en del. Annars flyter gameplayen på fint, bortsett från det jag skrev tidigare om att vissa uppdrag inte lever upp till sin svårighetsgrad (eller känns som om de är av en högre svårighetsgrad).

Spelet känns lite som att man har hand om ett eget litet MMO, i och med att man placerar "quests" för "spelarna" (hjältarna), som har olika personligheter och föredrar olika saker.
Kanske en indieutvecklare där ute som vill sno konceptet?

User Interface
5/10


UIt påminner en del om det som används i Tzar eller Red alertserien. Man har en sidomeny där
man har minimapen och byggnads/hjälteinformationen, och där man utför forskning av olika slag. Det finns en knapp brevid minimapen som zoomar ut ens vy lite, vilket är enormt välkommet då det inte går att ändra upplösning. Så enligt mig är UIt varken bäst eller sämst.

Slutbetyg:  5,6

Om du gillar strategispel med inslag av RPGs så rekommenderar jag starkt att du tar en titt
på den här gamla pärlan. Du kan få ut många timmars speltid i och med omspelsvärdet är högt.

Finns på Steam för en billig slant!



///kAPo

Nästa recension.......

Är bestämd..... har en hel del lirande o göra innan lördag då den skall släppas!



kAPo out!

Nybörjarens guide till Minecraft!

Då jag minns min första "dag" med Minecraft, och hur lite man visste om crafting/resurssystemet så kommer här den utlovade nybörjarguiden! Kommer att bli bilder med tillhörande text!

Here we go!



När du skapar en värld så väljer du ett namn på världen (Gör ingenting speciellt), och du kan även välja en "seed" till just den världen, vilket fungerar lite som en mall för världen du skapar, finns några rätt häftiga seeds på internet, men det blir upp till dig att hitta dem ;)


När du startar världen så kommer det att se ut lite som såhär( observera! jag använder Clear Lines texturpaket! Finns tillgängligt här!)

Som ni ser är UIt simpelt, du har din actionbar där du lägger föremål, och ovanför den hälsomätaren!

Nog pratat om det! Nu ska vi se till att du har kunskaperna för att överleva när natten kommer! (Monster spawnar i mörkret!)

 

Prio ett: Skaffa trä!

Uppsök närmsta träd och sikta på stammen och håll nere vänstra musknappen

det kommer att se ut lite som såhär:

 

 

 

Plocka upp träkuben som poppade fram och fortsätt tills du har ungefär 8-10 trä

Gör sen "förfinat trä" av träet:

 

Använd sedan "plankorna" till att göra ett craftingtable:

 

 

Dra craftingbordet till din actionbar och högerklicka på marken när du valt den.

Högerklicka sedan på craftingbordet och skapa lite pinnar (pinnar kan göras även utan craftingbord)

 

 

Använd sedan några av pinnarna du skapade tillsammans med lite plankor för att skapa en träpickaxe:

 

 

Med pickaxen i högsta hugg så riktar du stegen mot närmsta samling sten!

Har du tur kanske du hittar lite kol, men om så inte är fallet, hugg fram ungefär 20-25 sten och plocka med lite "råträ" till craftingbordet.

 

Crafta sedan en smältugn:

Placera denna brevid craftingbordet. högerklicka sedan på den:

 

Använd ovanstående "recept" för att ordna lite kol så att du kan ordna facklor till natten (igen, moster spawnar i mörkret")

Se sedan till att du har bra med pinnar och kol, crafta sedan lite facklor!

 

 

Ta sedan en snabb titt på solen. Detta för att ha ett hum om hur lång tid du har på dig innan det blir natt! Använd sedan lite av stenen du samlade tidigare till att skapa en stenspade!



Utrusta dig med spaden och börja gräva upp jordkuber! jord är det enklaste materialet att samla och bygga med, inte det starkaste tyvärr men helt suveränt till din första natt då det går fort att samla.



Diggy diggy hole!
Försök att gräva fram minst 64 jord, helts mer, innan du sätter igång med skjulet för första natten.
Jag rekommenderar att du bygger med måtten 5x5x4 där 4 = 4 block högt.



Crafta sedan en dörr på craftingbordet:



När skjulet är klart så bör det se ut ungefär såhär:



Facklor på utsidan är inte obligatoriskt, men vist ser det grymt ut?
Vid det här laget så är det antagligen natt eller håller på att skymma!
Get inside! Och placera lite facklor inuti!



Gratulerar, du är nu säker för natten! Det finns många fler recept att crafta, material att samla och, med tiden, monster att besegra! Men nu har du överlevt dag 1! utgå nu från detta!

Hoppas den här guiden har varit hjälpsam, lämna gärna en kommentar!



///kAPo out!


Nästa recension......

.........kommer inte bli en recension, utan en nybörjarguide till indieliret Minecraft! Varför frågar du?
därför att jag säger så :3
Guiden lär vara uppe senast lördag!


///kAPo

Zomboid!

Indieutvecklarna Lemmy, Binky och MashPotato håller för tillfället på med ett zombiesurvivalspel vid namn Zomboid!
Dom har kommit en bit på vägen och en demo börjar närma sig! Mer info finner du på http://www.projectzomboid.com/

kommer själv hålla ett öga på utvecklingen.



kAPo out!

Tzar: The burden of the crown!



Tzar utvecklades av det bulgariska företaget Haemimont Games, och publicerades av Take-Two interactive
31 mars 2000. Spelet blev tyvärr inte en jättehit, men det lyckades få lite uppmärksamhet då en demo släpptes
i flera olika speltidningar.

Tzar är ett Realtimestrategi med vissa rollspelselement, och en lättare fantasytouch.
Om jag skulle jämföra det med andra kändare spel skulle jag nog säga att det är lite av en blandning av Age of empires 2 och warcraft 3(ja jag skrev wc3), då samma resurser som i AoE2 används och grafiken är snäppet vassare än i AoE2, och enheter kan hitta magiska föremål och uppnå hjältestatus som i WC3, fast alla enheter i Tzar har en inventory.

User interfacet påminner lite om Red Alerts, i och med att man har kommandon,byggnadslista och magiska formler på en "sidomeny", som kan ändras i inställningsmenyn, så man får den på höger, vänster eller på botten av skärmen. Sen så kan inte alla enheter använda magiska formler eller bygga byggnader.

I kampanjen följer man Sartor, arvinge till den bortgångne kung Roan, som föll försvarandes sitt splittrade rike mot den onde trollkarlen Borgh. Sartor räddades från Borghs arméer av Roans vän och hovmagiker Ghiron, som tog barnet till en avlägsen by, där han fick växa upp ovetandes om sitt arv.....

Som sagt så innehåller spelet 4 resurser, mat, trä,sten, och guld. Sten och guld utvinner man genom att låta sina arbetare hugga fram det ur fyndigheter på kartan, vilket oftast finns i närheten av din startposition. Trä finns över större delen av kartorna, och i slutändan av alla games jag spelade så blev trä en bristvara.
Mat får man huvudsakligen från fält man odlar, och dessa ger en stadig ström av mat så länge du har en arbetare på byggt fält.
Araberna och europeérna har även tillgång till kor som kan mjölkas och i slutändan slaktas då de i slutändan blir värda dubbelt så mycket mat som de kostade att producera. All resurshantering kan såklart uppgraderas i respektive lagerbyggnad, farm för mat, sågverk för trä, och lager för trä och sten.


Kompenserar för något maybe?

De olika faktionerna (Araber, europeér och asiater) har unika enheter och byggnadsutseende, så det är lätt att se skillnad på dessa. Araberna har de starkaste trollkarlarna i spelet, och deras trupper består av bland annat tungt kavalleri och jihadkrigare.
Asiaterna har de snabbaste trupperna i spelet (har jag läst iallafall!), och deras arme består av allt från Ronins till ninjor(!).
Europeérna har de starkaste armetrupperna, vilka består av allt från Macemen till långbågskyttar!

Och nu till rollspelssystemet! Via forskningar så kan dina trupper börja tjäna erfarenhetspoäng i strid! Detta leder till att de får mer skada och rustningsvärde, och om forskat, mer hälsa per nivå.



Det finns ingen gräns till mängden erfarenhet en enhet kan få, och om man kör som araberna så kan man skapa löjligt kraftfulla magiska föremål eller drycker som kan göra deras enheter till enmansarmeér, vilket jag tycker är något obalanserat. Föreställ er detta: Du investerar i ett försvarsföremål, säg 1000 guld. Detta föremål tar några minuter att skapa.
När det är färdigt så plockar en arabisk footman upp det o vips har han +250 i skydd.
Inte många fiender som kommer att göra mer än 1 i skada på honom på grund av detta. Om samma footman får ett svärd med samma värde i attack så kommer han lätt att kunna sänka 5-10 om inte fler fientliga trupper, vilket ger honom erfarenhet som ökar hälsan, attacken och skyddet ytterligare.
De som har någolunda liknande är asiaterna, då de kan forska fram juvelhandel som tillåter att de köper och säljer magiska föremål på sin handelsplats. De bestämmer inte vilka saker som finns att köpa eller vad sagda föremål ger, men det ger ändå en fördel på sitt sätt. så spelets balans är smått rubbad av arabernas magiska verkstad, då de skräddarsyr drycker, trollformler och vapen/rustningar.
Asiaternas marknad har ändå en viss randomfaktor i och med att de inte kan bstämma vilka föremål som kommer upp för försäljning. och europeérna? de får möjligheten att konstruera träningsdockor som tillåter deras trupper att träna upp sig till nivå 8 innan de ens sätter sin fot på slagfältet, vilket jag inte finner "overpowered" alls. Träningen tar sin tid och då de har flest uppgraderingar som ökar farten med vilken enheterna får erfarenhet så är det det enda de har att sätta emot arabernas ultraomegamonsterfootman som ändå oneshottar allt i sin väg.
Möjligen kunde guld till poängration ökas lite, så att säg 50 guld inte = 5 attack/försvar. 100 guld mot 1 attack/försvar hade nog förbättrat balansen en del, men jag har inte lirat multiplayer så jag vet inte i vilken utsträckning magiska föremål används.

Här under kommer bilder på en bas från vardera faktion!

Europeiskt bas
Europeisk bas


Arabisk bas


Asiatisk bas


Betyg

Grafiskt

Om man jämför med Red alert 2, som även det kom ut år 2000, så är väl grafiken lite sådär.
Bristen på högre upplösningar drar ner betyget, även bristen på grafiska inställningar rent allmänt drar
ner betyget ytterligare (-2) Annars så tycker jag att grafiken, som den är, är helt okay för ett spel som kom ut för 11 år sedan

Betyg: 8/10

Ljudeffekter

Ljudeffekterna känns orginella och jag tror inte jag hört något annat spel som använt
samma ljud. Allt från plinkandet från hackor mot sten och svärd mot rustning känns enligt mig
rätt. Kvaliten på dessa effekter kunde så klart ha varit bättre (-1) men allround så är jag nöjd med dem.

Betyg: 9/10

Musik!


Musiken låter bra, men kvaliten på musikfilerna känns(-2), och
det har hänt några gånger att musiken verkligen "skriker" sig (-4) vilket jag inte uppskattar.

Betyg 4/10

Gameplay


Ett game tar ungefär lika lång tid som ett AoE2game, vilket kan variera från 30 minuter upp emot 2+ timmar om man är jämnstark med sin motståndare.
Förutom balansproblemen jag skrev om (-1), så saknas möjligheten till att få sina enheter at gå i formation som i AoE2(-1), och AIn är verkligen utmanande! Detta ger jag dock inte spelet minus för, då en svår AI kan öka
spelbarheten en hel del, då man inte är 100% säker på att vinna varje match, även om du kör på lättaste.
Sidmenyn kan vara lite klumpig tidvis med ingan "go back" knapp som innebär att man med sin byggare måste välja enheten på nytt för att komma tillbaks i menyerna, bara för att man klickat lite fel (-1)
Men bortsett från dessa "brister" så tycker jag Tzar är ett solitt spel som hade förtjänat mer uppmärksamhet än det gjorde!

Betyg: 8/10



Slutbetyg

7/10


Om jag lyckats väcka ditt intresse för Tzar: the burden of the crown så rekommenderar jag att du
laddar ner demon från internet någonstans. Länken på Haemimont Games hemsida är tyvärr inte uppe längre,
men det var inte oväntat om man tänker på att spelet HAR 11 år på nacken. Men om du lyckas få tag på en spelbar version, lämna gärna en kommentar om spelet och lite egna tankar!

Until next time!

kAPo out!



Om

Min profilbild

kAPo

RSS 2.0